Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2022-02-07 23:03:14  MAKSYMILIAN SZOSTAK

Utworzono artykuł 544328 o nazwie 'konkurs na asystenta w Zakładzie Prawa Administracyjnego INP PAN'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste544328
user_idpuste2505593
resource_idpuste2901
namepustekonkurs na asystenta w Zakładzie Prawa Administracyjnego INP PAN
category_idpuste42976
language_idpuste1
shortpusteInstytut Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk
fullpuste

INSTYTUCJA: Instytut Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk

MIASTO: Warszawa

STANOWISKO: asystent w Zakładzie Prawa Administracyjnego INP PAN

DYSCYPLINA NAUKOWA: prawo administracyjne

DATA OGŁOSZENIA: 4.02.2022 r.

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 17.02.2022 r.

LINK DO STRONY: http://inp.pan.pl

 

Opis (tematyka, oczekiwania): 

  1. asystent, specjalista w zakresie prawa i postępowania administracyjnego. 

Wymagania: 

  1. tytuł zawodowy magistra prawa,
  2. zainteresowanie prowadzeniem badań naukowych w zakresie prawa i postępowania administracyjnego,
  3. osiągnięcia naukowe związane z tematyką prawa i postępowania administracyjnego,
  4. umiejętność́ prowadzenia działalności organizacyjnej związanej z pracami podejmowanymi w Instytucie, 
  5. zdolność aktywnego włączenia się w prace badawcze Instytutu,
  6. biegła znajomość co najmniej języka angielskiego.

Mile widziane:

  1. doświadczenie w zakresie tworzenia opinii naukowych czy projektów aktów prawnych,
  2. doświadczenie w obsłudze projektów i grantów finansowanych ze środków publicznych, w tym funduszy europejskich.

 

Kandydaci/tki proszeni/one są o dostarczenie następujących dokumentów:

  1. podanie o zatrudnienie adresowane do Dyrektora Instytutu,
  2. odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy magistra prawa),
  3. CV wraz z listem motywacyjnym (list maksymalnie 3 strony),
  4. życiorys naukowy ze wskazaniem zainteresowań badawczych oraz wyszczególnieniem działalności naukowej, dydaktycznej oraz organizacyjnej (maksymalnie 3 strony),
  5. praca magisterska w wersji elektronicznej,
  6. wykaz publikacji wraz z kopiami,
  7. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, 
  8. oświadczenie o zapoznaniu się z „Informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych dla osób uczestniczących w konkursie na zatrudnienie pracownika naukowego” (https://inppan.bip.gov.pl, zakładka "Konkursy i ogłoszenia o pracę", następnie "Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych”),
  9. oświadczenie, że w chwili zatrudnienia w Instytucie Nauk Prawnych PAN kandydat/ka wyrazi zgodę na zaliczenie go do liczby N na rzecz Instytutu i zadeklaruje prowadzenie badań naukowych w Instytucie Nauk Prawnych PAN,
  10. oświadczenie, że w chwili zatrudnienia w Instytucie Nauk Prawnych PAN podstawowym miejscem pracy kandydata/tki będzie Instytut w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.

 

Dokumenty należy składać pocztą elektroniczną na adres inp@inp.pan.pl (w tytule maila proszę wpisać „Konkurs prawo administracyjne”). Termin składania dokumentów upływa z dniem 17.02.2022 r. 

Wybrani/ne kandydaci/tki zostaną zaproszeni/one na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się drogą zdalną. 

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 25.02.2022 r. 

O wyniku konkursu każdy/każda z kandydatów/ek zostanie poinformowany/a drogą mailową.

Od wyniku konkursu przysługuje odwołanie.

Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony 1 roku, w pełnym wymiarze czasu pracy, w systemie zadaniowym. 

 
publishfrompuste2022-02-07 00:00:00
_activepuste1
slugpustekonkurs-na-asystenta-w-zakladzie-prawa-administracyjnego-inp-pan
2022-02-25 00:35:48  MAKSYMILIAN SZOSTAK

Pole full zmieniło wartość z '<p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">INSTYTUCJA: Instytut Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">MIASTO: Warszawa</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">STANOWISKO: asystent w Zakładzie Prawa Administracyjnego INP PAN</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">DYSCYPLINA NAUKOWA: prawo administracyjne</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">DATA OGŁOSZENIA: 4.02.2022 r.</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">TERMIN SKŁADANIA OFERT: 17.02.2022 r.</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">LINK DO STRONY: </span><a href="http://inp.pan.pl" style="text-decoration-line: none;"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 255); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; text-decoration-line: underline; text-decoration-skip-ink: none; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">http://inp.pan.pl</span></a></span></p> <p> &nbsp;</p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Opis (tematyka, oczekiwania):&nbsp;</span></span></p> <ol dir="ltr"> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">asystent, specjalista w zakresie prawa i postępowania administracyjnego.&nbsp;</span></span></li> </ol> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Wymagania:&nbsp;</span></span></p> <ol dir="ltr"> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">tytuł zawodowy magistra prawa,</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">zainteresowanie prowadzeniem badań naukowych w zakresie prawa i postępowania administracyjnego,</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">osiągnięcia naukowe związane z tematyką prawa i postępowania administracyjnego,</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">umiejętność́ prowadzenia działalności organizacyjnej związanej z pracami podejmowanymi w Instytucie,&nbsp;</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">zdolność aktywnego włączenia się w prace badawcze Instytutu,</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">biegła znajomość co najmniej języka angielskiego.</span></span></li> </ol> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Mile widziane:</span></span></p> <ol dir="ltr"> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">doświadczenie w zakresie tworzenia opinii naukowych czy projekt&oacute;w akt&oacute;w prawnych,</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">doświadczenie w obsłudze projekt&oacute;w i grant&oacute;w finansowanych ze środk&oacute;w publicznych, w tym funduszy europejskich.</span></span></li> </ol> <p> &nbsp;</p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; text-decoration-line: underline; text-decoration-skip-ink: none; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Kandydaci/tki proszeni/one są o dostarczenie następujących dokument&oacute;w:</span></span></p> <ol dir="ltr"> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">podanie o zatrudnienie adresowane do Dyrektora Instytutu,</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">odpis dyplomu ukończenia studi&oacute;w wyższych (tytuł zawodowy magistra prawa),</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">CV wraz z listem motywacyjnym (list maksymalnie 3 strony),</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">życiorys naukowy ze wskazaniem zainteresowań badawczych oraz wyszczeg&oacute;lnieniem działalności naukowej, dydaktycznej oraz organizacyjnej (maksymalnie 3 strony),</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">praca magisterska w wersji elektronicznej,</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">wykaz publikacji wraz z kopiami,</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,&nbsp;</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">oświadczenie o zapoznaniu się z &bdquo;Informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych dla os&oacute;b uczestniczących w konkursie na zatrudnienie pracownika naukowego&rdquo; (</span><a href="https://inppan.bip.gov.pl" style="text-decoration-line: none;"><span style="font-size: 11pt; color: rgb(0, 0, 255); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; text-decoration-line: underline; text-decoration-skip-ink: none; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">https://inppan.bip.gov.pl</span></a><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">, zakładka &quot;Konkursy i ogłoszenia o pracę&quot;, następnie &quot;Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych&rdquo;),</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">oświadczenie, że w chwili zatrudnienia w Instytucie Nauk Prawnych PAN kandydat/ka wyrazi zgodę na zaliczenie go do liczby N na rzecz Instytutu i zadeklaruje prowadzenie badań naukowych w Instytucie Nauk Prawnych PAN,</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">oświadczenie, że w chwili zatrudnienia w Instytucie Nauk Prawnych PAN podstawowym miejscem pracy kandydata/tki będzie Instytut w rozumieniu przepis&oacute;w ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.</span></span></li> </ol> <p> &nbsp;</p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Dokumenty należy składać pocztą elektroniczną na adres </span><a href="mailto:inp@inp.pan.pl" style="text-decoration-line: none;"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; text-decoration-line: underline; text-decoration-skip-ink: none; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">inp@inp.pan.pl</span></a><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;"> (w tytule maila proszę wpisać &bdquo;Konkurs prawo administracyjne&rdquo;). </span><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Termin składania dokument&oacute;w upływa z dniem 17.02.2022 r.&nbsp;</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Wybrani/ne kandydaci/tki zostaną zaproszeni/one na rozmowę kwalifikacyjną, kt&oacute;ra odbędzie się drogą zdalną.&nbsp;</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 25.02.2022 r.&nbsp;</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">O wyniku konkursu każdy/każda z kandydat&oacute;w/ek zostanie poinformowany/a drogą mailową.</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Od wyniku konkursu przysługuje odwołanie.</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"> <span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony 1 roku, w pełnym wymiarze czasu pracy, w&nbsp;systemie zadaniowym.&nbsp;</span></span></p> <div> &nbsp;</div> ' na ' <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span id="docs-internal-guid-958d600f-7fff-f989-1d6b-a0ffd2b9e4f2"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">INSTYTUCJA: Instytut Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">MIASTO: Warszawa</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">STANOWISKO: asystent w Zakładzie Prawa Administracyjnego INP PAN</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">DYSCYPLINA NAUKOWA: prawo administracyjne</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">DATA OGŁOSZENIA: 4.02.2022 r.</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">TERMIN SKŁADANIA OFERT: 17.02.2022 r.</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">LINK DO STRONY: </span><a href="http://inp.pan.pl" style="text-decoration-line: none;"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 255); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; text-decoration-line: underline; text-decoration-skip-ink: none; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">http://inp.pan.pl</span></a></span></p> <p>&nbsp;</p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Opis (tematyka, oczekiwania):&nbsp;</span></span></p> <ol dir="ltr"> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">asystent, specjalista w zakresie prawa i postępowania administracyjnego.&nbsp;</span></span></li> </ol> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Wymagania:&nbsp;</span></span></p> <ol dir="ltr"> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">tytuł zawodowy magistra prawa,</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">zainteresowanie prowadzeniem badań naukowych w zakresie prawa i postępowania administracyjnego,</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">osiągnięcia naukowe związane z tematyką prawa i postępowania administracyjnego,</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">umiejętność́ prowadzenia działalności organizacyjnej związanej z pracami podejmowanymi w Instytucie,&nbsp;</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">zdolność aktywnego włączenia się w prace badawcze Instytutu,</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">biegła znajomość co najmniej języka angielskiego.</span></span></li> </ol> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Mile widziane:</span></span></p> <ol dir="ltr"> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">doświadczenie w zakresie tworzenia opinii naukowych czy projekt&oacute;w akt&oacute;w prawnych,</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">doświadczenie w obsłudze projekt&oacute;w i grant&oacute;w finansowanych ze środk&oacute;w publicznych, w tym funduszy europejskich.</span></span></li> </ol> <p>&nbsp;</p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; text-decoration-line: underline; text-decoration-skip-ink: none; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Kandydaci/tki proszeni/one są o dostarczenie następujących dokument&oacute;w:</span></span></p> <ol dir="ltr"> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">podanie o zatrudnienie adresowane do Dyrektora Instytutu,</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">odpis dyplomu ukończenia studi&oacute;w wyższych (tytuł zawodowy magistra prawa),</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">CV wraz z listem motywacyjnym (list maksymalnie 3 strony),</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">życiorys naukowy ze wskazaniem zainteresowań badawczych oraz wyszczeg&oacute;lnieniem działalności naukowej, dydaktycznej oraz organizacyjnej (maksymalnie 3 strony),</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">praca magisterska w wersji elektronicznej,</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">wykaz publikacji wraz z kopiami,</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,&nbsp;</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">oświadczenie o zapoznaniu się z &bdquo;Informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych dla os&oacute;b uczestniczących w konkursie na zatrudnienie pracownika naukowego&rdquo; (</span><a href="https://inppan.bip.gov.pl" style="text-decoration-line: none;"><span style="font-size: 11pt; color: rgb(0, 0, 255); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; text-decoration-line: underline; text-decoration-skip-ink: none; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">https://inppan.bip.gov.pl</span></a><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">, zakładka &quot;Konkursy i ogłoszenia o pracę&quot;, następnie &quot;Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych&rdquo;),</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">oświadczenie, że w chwili zatrudnienia w Instytucie Nauk Prawnych PAN kandydat/ka wyrazi zgodę na zaliczenie go do liczby N na rzecz Instytutu i zadeklaruje prowadzenie badań naukowych w Instytucie Nauk Prawnych PAN,</span></span></li> <li role="presentation" style="line-height: 2.4; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">oświadczenie, że w chwili zatrudnienia w Instytucie Nauk Prawnych PAN podstawowym miejscem pracy kandydata/tki będzie Instytut w rozumieniu przepis&oacute;w ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.</span></span></li> </ol> <p>&nbsp;</p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Dokumenty należy składać pocztą elektroniczną na adres </span><a href="mailto:inp@inp.pan.pl" style="text-decoration-line: none;"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; text-decoration-line: underline; text-decoration-skip-ink: none; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">inp@inp.pan.pl</span></a> <span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">(w tytule maila proszę wpisać &bdquo;Konkurs prawo administracyjne&rdquo;). </span><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Termin składania dokument&oacute;w upływa z dniem 17.02.2022 r.&nbsp;</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Wybrani/ne kandydaci/tki zostaną zaproszeni/one na rozmowę kwalifikacyjną, kt&oacute;ra odbędzie się drogą zdalną.&nbsp;</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><b style="color: rgb(32, 31, 30); font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 14.6667px;">Uwaga! Zmiana terminu rozstrzygnięcia konkursu INP PAN.<br aria-hidden="true" /> Ze względ&oacute;w technicznych rozstrzygnięcie konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Prawa Administracyjnego zostało przesunięte i nastąpi 4.03.2022 r.</b></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">O wyniku konkursu każdy/każda z kandydat&oacute;w/ek zostanie poinformowany/a drogą mailową.</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Od wyniku konkursu przysługuje odwołanie.</span></span></p> <p dir="ltr" style="line-height:2.4;text-align: justify;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: rgb(0, 0, 0); background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony 1 roku, w pełnym wymiarze czasu pracy, w&nbsp;systemie zadaniowym.&nbsp;</span></span></p> <div> &nbsp; </div> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

INSTYTUCJA: Instytut Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk

MIASTO: Warszawa

STANOWISKO: asystent w Zakładzie Prawa Administracyjnego INP PAN

DYSCYPLINA NAUKOWA: prawo administracyjne

DATA OGŁOSZENIA: 4.02.2022 r.

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 17.02.2022 r.

LINK DO STRONY: http://inp.pan.pl

 

Opis (tematyka, oczekiwania): 

  1. asystent, specjalista w zakresie prawa i postępowania administracyjnego. 

Wymagania: 

  1. tytuł zawodowy magistra prawa,
  2. zainteresowanie prowadzeniem badań naukowych w zakresie prawa i postępowania administracyjnego,
  3. osiągnięcia naukowe związane z tematyką prawa i postępowania administracyjnego,
  4. umiejętność́ prowadzenia działalności organizacyjnej związanej z pracami podejmowanymi w Instytucie, 
  5. zdolność aktywnego włączenia się w prace badawcze Instytutu,
  6. biegła znajomość co najmniej języka angielskiego.

Mile widziane:

  1. doświadczenie w zakresie tworzenia opinii naukowych czy projektów aktów prawnych,
  2. doświadczenie w obsłudze projektów i grantów finansowanych ze środków publicznych, w tym funduszy europejskich.

 

Kandydaci/tki proszeni/one są o dostarczenie następujących dokumentów:

  1. podanie o zatrudnienie adresowane do Dyrektora Instytutu,
  2. odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy magistra prawa),
  3. CV wraz z listem motywacyjnym (list maksymalnie 3 strony),
  4. życiorys naukowy ze wskazaniem zainteresowań badawczych oraz wyszczególnieniem działalności naukowej, dydaktycznej oraz organizacyjnej (maksymalnie 3 strony),
  5. praca magisterska w wersji elektronicznej,
  6. wykaz publikacji wraz z kopiami,
  7. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, 
  8. oświadczenie o zapoznaniu się z „Informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych dla osób uczestniczących w konkursie na zatrudnienie pracownika naukowego” (https://inppan.bip.gov.pl, zakładka "Konkursy i ogłoszenia o pracę", następnie "Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych”),
  9. oświadczenie, że w chwili zatrudnienia w Instytucie Nauk Prawnych PAN kandydat/ka wyrazi zgodę na zaliczenie go do liczby N na rzecz Instytutu i zadeklaruje prowadzenie badań naukowych w Instytucie Nauk Prawnych PAN,
  10. oświadczenie, że w chwili zatrudnienia w Instytucie Nauk Prawnych PAN podstawowym miejscem pracy kandydata/tki będzie Instytut w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.

 

Dokumenty należy składać pocztą elektroniczną na adres inp@inp.pan.pl (w tytule maila proszę wpisać „Konkurs prawo administracyjne”). Termin składania dokumentów upływa z dniem 17.02.2022 r. 

Wybrani/ne kandydaci/tki zostaną zaproszeni/one na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się drogą zdalną. 

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 25.02.2022 r. 

O wyniku konkursu każdy/każda z kandydatów/ek zostanie poinformowany/a drogą mailową.

Od wyniku konkursu przysługuje odwołanie.

Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony 1 roku, w pełnym wymiarze czasu pracy, w systemie zadaniowym. 

 

INSTYTUCJA: Instytut Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk

MIASTO: Warszawa

STANOWISKO: asystent w Zakładzie Prawa Administracyjnego INP PAN

DYSCYPLINA NAUKOWA: prawo administracyjne

DATA OGŁOSZENIA: 4.02.2022 r.

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 17.02.2022 r.

LINK DO STRONY: http://inp.pan.pl

 

Opis (tematyka, oczekiwania): 

  1. asystent, specjalista w zakresie prawa i postępowania administracyjnego. 

Wymagania: 

  1. tytuł zawodowy magistra prawa,
  2. zainteresowanie prowadzeniem badań naukowych w zakresie prawa i postępowania administracyjnego,
  3. osiągnięcia naukowe związane z tematyką prawa i postępowania administracyjnego,
  4. umiejętność́ prowadzenia działalności organizacyjnej związanej z pracami podejmowanymi w Instytucie, 
  5. zdolność aktywnego włączenia się w prace badawcze Instytutu,
  6. biegła znajomość co najmniej języka angielskiego.

Mile widziane:

  1. doświadczenie w zakresie tworzenia opinii naukowych czy projektów aktów prawnych,
  2. doświadczenie w obsłudze projektów i grantów finansowanych ze środków publicznych, w tym funduszy europejskich.

 

Kandydaci/tki proszeni/one są o dostarczenie następujących dokumentów:

  1. podanie o zatrudnienie adresowane do Dyrektora Instytutu,
  2. odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy magistra prawa),
  3. CV wraz z listem motywacyjnym (list maksymalnie 3 strony),
  4. życiorys naukowy ze wskazaniem zainteresowań badawczych oraz wyszczególnieniem działalności naukowej, dydaktycznej oraz organizacyjnej (maksymalnie 3 strony),
  5. praca magisterska w wersji elektronicznej,
  6. wykaz publikacji wraz z kopiami,
  7. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, 
  8. oświadczenie o zapoznaniu się z „Informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych dla osób uczestniczących w konkursie na zatrudnienie pracownika naukowego” (https://inppan.bip.gov.pl, zakładka "Konkursy i ogłoszenia o pracę", następnie "Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych”),
  9. oświadczenie, że w chwili zatrudnienia w Instytucie Nauk Prawnych PAN kandydat/ka wyrazi zgodę na zaliczenie go do liczby N na rzecz Instytutu i zadeklaruje prowadzenie badań naukowych w Instytucie Nauk Prawnych PAN,
  10. oświadczenie, że w chwili zatrudnienia w Instytucie Nauk Prawnych PAN podstawowym miejscem pracy kandydata/tki będzie Instytut w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.

 

Dokumenty należy składać pocztą elektroniczną na adres inp@inp.pan.pl (w tytule maila proszę wpisać „Konkurs prawo administracyjne”). Termin składania dokumentów upływa z dniem 17.02.2022 r. 

Wybrani/ne kandydaci/tki zostaną zaproszeni/one na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się drogą zdalną. 

Uwaga! Zmiana terminu rozstrzygnięcia konkursu INP PAN. Ze względów technicznych rozstrzygnięcie konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Prawa Administracyjnego zostało przesunięte i nastąpi 4.03.2022 r.

O wyniku konkursu każdy/każda z kandydatów/ek zostanie poinformowany/a drogą mailową.

Od wyniku konkursu przysługuje odwołanie.

Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony 1 roku, w pełnym wymiarze czasu pracy, w systemie zadaniowym. 

 
2022-02-25 00:35:48  MAKSYMILIAN SZOSTAK

Załączono plik 1174273

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste4551706
user_idpuste2505593
fobject_idpuste1174273
resource_idpuste2901
modelpusteArticle
foreign_idpuste544328
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..